Pete Preston zingt op 5 augustus in het centrum van Ridderkerk

Pete Preston valt in voor Ted & Helen

RIDDERKERK - Vrijdagavond 5 augustus treedt Pete Preston op onder de pagodetent in het winkelhart van Ridderkerk.  In het programma van de zomerconcerten stond eigenlijk het country duo Ted & Helen voor deze avond, maar door familieomstandigheden kan dit optreden helaas niet doorgaan.

Gelukkig was Pete Preston bereid, en in de gelegenheid zijn optreden van 9 september te verplaatsen naar 5 augustus, zodat niemand teleurgesteld hoeft te worden. Ted & Helen schuiven in het schema op naar 9 september.

Pete Preston is een veelzijdige zanger uit Ridderkerk. Naast bruiloften en partijen, zingt hij ook bij Shantykoor de IJsselmannen uit Ouderkerk aan den IJssel Het repertoire van Pete bestaat uit nummers vanaf de jaren ’60 tot hedendaagse hits. Hiermee weet hij van elk optreden een feestje te maken. Zijn optreden onder de tent op het Sint Jorisplein is van 19.30 tot ongeveer 20.30 uur. Er mag bij gedanst worden. Er is een beperkt aantal stoelen beschikbaar voor mensen die er zittend van willen genieten.