De bekerwinnaars van dinsdagmiddag

Vissers in de prijzen

RIDDERKERK - De tweede wedstrijd van de jeugdvisweek van de Stichting Evenementen Ridderkerk is gewonnen door Thomas Kelderhuis. Hij haalde dinsdagmiddag aan de Rijnsingel negen vissen naar de kant.

De winnaar kwam daarmee uit op een totaal van één meter en 17 centimeter. De beker voor de tweede plaats was voor Leandro Linnenbank. Hij kwam met zeven gevangen vissen uit op 81 centimeter. Jayden Cheung, die maandag de wedstrijd won, won de derde prijs. Ook hij ving zeven vissen, maar kwam op 80 centimeter uit. Ook het verschil met nummer vier was klein. Niels Apon bracht met zes vissen 79 centimeter op de lat. Op de vijfde plaats was Willemijn Visser het beste meisje. Zij sloeg vijf exemplaren aan de haak en kwam daarmee uit op 64 centimeter.

In totaal waren er deze middag 44 deelnemers. In totaal waren er 24 prijswinnaars. Iedereen die een of meerdere vissen ving mocht iets kiezen van de prijzentafel.

Vanmiddag is de derde wedstrijd aan de Rembrandtweg. Ook hier wordt gevist van 14.00 tot 15.30 uur. Inschrijven kan ter plekke vanaf 13.00 uur. Meedoen kost € 1.

Donderdagmiddag 4 augustus is de laatste wedstrijd aan de Paltrokmolen in Drievliet.