Het zal weer gezellig zijn in de tent

Tentweek Slikkerveer weer terug in het Electropark

RIDDERKERK - Na twee digitale tentweken staan er de laatste week van de zomervakantie weer twee grote tenten in het Electropark in Slikkerveer. De tentweek vanuit de Wilhelminakerk Slikkerveer zorgt voor allerlei activiteiten voor kinderen en jongeren en brengt een christelijke boodschap. Dit jaar is het thema “Alles andersom!”.

4 t/m 9 jaar
Kinderen van 4 tot 9 jaar zijn van 16 t/m 19 augustus welkom in de grote witte tent. Daar zal elke ochtend van 10:00-12:00 en in de middag van 14.00-16.00 tent zijn. In de ochtenden is er zingen, knutselen, een Bijbelverhaal, poppenkast en sketch. Op dinsdagmiddag is er een vossenjacht. Woensdagmiddag zijn er spelletjes en op donderdagmiddag is er een voorstelling van Kindertheater Onwijz. De vrijdagochtend wordt feestelijk afgesloten met pannenkoeken eten tot 13.00 uur. Kinderen  kunnen van tevoren worden ingeschreven via: www.wilhelminakerkslikkerveer.nl

9 t/m 13 jaar
Dezelfde tijden als van de 4 t/m 9 gelden ook voor de jeugd van 9 t/m 13 jaar. Deze leeftijdsgroep is elke ochtend en middag welkom in de kleinere tent. De ochtendprogramma’s bestaan uit zingen, knutselen, een Bijbelverhaal en sketches. Dinsdagmiddag is er een sportieve zesakamp. Woensdagmiddag volgt een groot spel en op donderdagmiddag de voorstelling van Kindertheater Onwijz. Met pannenkoeken op vrijdag wordt er afgesloten.

13+
Voor de 13+ zijn de tentactiviteiten op de avonden van 15 t/m 18 augustus vanaf 19.30 uur. Op maandag wordt er gestart met een BBQ. Dinsdag worden de jongeren uitgedaagd met een sportief spel. Woensdag wordt een film vertoond. Donderdag is de afsluiting met een groot tactisch spel. Iedere avond wordt afgesloten met een lekkere hap.
Op zondag 21 augustus is er om 09.30 uur in de Wilhelminakerk een kerkdienst die in het teken staat van de tentweek.
Meer informatie: www.wilhelminakerkslikkerveer.nl.