Zaklopen was een van de opdrachten van de vorige puzzel-speurtocht

Nog plek bij puzzeltocht

RIDDERKERK - Echt voor Ridderkerk organiseert ook dit jaar weer een uitdagende, leuke, spannende en gezellige puzzel-speurtocht  in het Oosterpark voor kinderen van 6 t/m 12 jaar. Deelname is gratis door de vele sponsoren die dit evenement mede mogelijk maken.

De puzzeltocht wordt gehouden op vrijdag 19 augustus 2022 en er kunnen maximaal 60 kinderen aan meedoen. De kinderen worden in groepjes, onder begeleiding van een volwassene, op pad gestuurd. Onderweg lossen zij puzzels op en voeren diverse activiteiten uit. Hiermee verdienen zij punten, zowel individueel en als groep.

Grabbelen
Aan het eind worden dan diverse prijzen uitgereikt. Sowieso mag elk kind onderweg twee keer grabbelen in de grabbelton. Cadeautjes zijn door McDonalds beschikbaar gesteld. De kinderen dienen fysiek in staat te zijn om in groepsverband een paar kilometer te kunnen wandelen in het park.
De gehele puzzeltocht zal circa 5 uur duren, met rustpauzes tussendoor. Deelname aan de puzzeltocht is gratis. Elk kind ontvangt een lunchpakket, bestaande uit twee broodjes, drinken, stuk fruit en een snoepje. Onderweg krijgen ze ook nog drinken en een ijsje. En helemaal aan het eind, bij de prijsuitreiking, krijgen de kinderen nogmaals een ijsje.
Zie voor meer informatie, het overzicht met sponsoren en/of het inschrijfformulier: www.echtvoorridderkerk.nu of mail naar info@echtvoorridderkerk.nu en vraag om het inschrijfformulier.