Wil Brouwer in de zaal van Reyerheem

Wijkbewoonster biedt optreden aan

RIDDERKERK - Afgelopen zaterdag was er een gezellig optreden van Will de Brouwer op het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem in Ridderkerk-Drievliet. Aangeboden door een wijkbewoonster,

“Mooi dat wijkbewoners op deze manier hun waardering laten zien. Het fijn vinden dat ze kunnen aansluiten op het Ontmoetingsplein niet alleen bij een optreden, maar ook bij andere activiteiten, of gewoon binnen kunnen lopen voor een kopje koffie of thee” reageert Reyerheem op de geste.

Ondanks de warmte zat de zaal vol met bewoners en wijkbewoners. Om het hoofd koel te houden, werd er constant drinken aangeboden en met een ijsje was het goed te doen. Ook gingen de voetjes van de vloer. Er wordt teruggekeken op een gezellige middag.