Plezier met muziek bij de Muziekschool Ridderkerk (foto Peter Verheijen)
Plezier met muziek bij de Muziekschool Ridderkerk (foto Peter Verheijen) Foto: Peter Verheijen

Open Dag bij Muziekschool Ridderkerk

In het laatste weekend van de zomervakantie is het feest bij Muziekschool Ridderkerk. Op zaterdag 20 augustus heeft de muziekschool een Open Dag in Het Plein aan het Koningsplein 3. Iedereen is welkom om van 10.00 tot 13.00 uur de cursussen dans en muziekinstrumenten gratis uit te proberen. Dit is het moment op te kiezen, want twee weken later beginnen de cursussen.

Vanaf september start ook de gloednieuwe cursus Muziek en Dans voor 4 t/m 5 jaar en 6 t/m 9 jaar. Deze combinatiecursus bestaat uit vijf muzieklessen én vijf danslessen. Perfect voor kinderen die alles leuk vinden. Bekijk het blokkenschema van de Open Dag met alle muziek- en dansactiviteiten die dag.

Meer muziek en dans
Daarnaast geeft Muziekschool Ridderkerk band- en samenspellessen en muzieklessen op allerlei instrumenten. Hele kleine kinderen kunnen zelfs een cursus volgen met hun (groot)ouders. Voor Peuters en Kleuters is er wekelijks dansles op woensdag. Met de online Cursusvinder is het mogelijk om cursussen te selecteren op leeftijd, interesse, locatie en dag(deel).

Tegemoetkoming lesgeld
Ridderkerkpas biedt een financiële tegemoetkoming aan kinderen en jongeren (0-18 jaar) van huishoudens met een beperkt budget. Cursussen van Muziekschool Ridderkerk kunnen hiermee (deels) worden betaald. Kijk voor meer info bij tegemoetkoming-lesgeld.

Contact
Neem voor vragen contact op met de Klantenservice via klant@tobe.nl of 078-6133144 (ma-vr).