Een vrolijk dansje bij Jeugdland Ridderkerk

Vertier met Jeugdland Ridderkerk

RIDDERKERK - Sporthal De Fakkel is deze week weer het decor van Jeugdland Ridderkerk.

Twee jaar lang kon dit vakantiefestijn niet op deze locatie plaatsvinden. Door corona moest de organisatie twee keer kiezen voor een uitgeklede versie in de openlucht. Nu staat De Fakkel weer bomvol attracties, waaronder veel vaste waarden van Jeugdland: de timmerhoek, het naaiatelier en bloemschikken zijn nog altijd in trek bij de jeugd. Dat geldt ook voor andere creatieve activiteiten, springkussens en de grote stormbaan. Voor de kleintjes is er een leuke draaimolen en voor de durfals zijn er uitdagende touwladders. Populair is ook het dansen met Upstairs Dance & Fit, waarmee snel leuke dansjes worden ingestudeerd. Met deze warme dagen zijn er ook buiten programmaonderdelen. Op vrijdag 19 augustus is de afsluitende dag van Jeugdland. De laatste dag van vakantiepret is van 9.30 tot 15.30 uur. De entree is € 2,50.