Uitverkoop bij Kledingbank

RIDDERKERK - De Kledingbank Ridderkerk heeft uitverkoop van maandag 19 t/m vrijdag 23 september. Iedereen is dan welkom om voor kleine prijsjes tweedehands kleding, schoenen en tassen aan te schaffen.

De verkoop van dit goed is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 10.00 tot 15.00 uur. Na deze uitverkoopweek zal de winkel aan de Dr. Colijnstraat 40 een week gesloten zijn, zodat de nieuwe collectie kan worden opgehangen. Pashouders kunnen vanaf dinsdag 4 oktober gratis winterkleding komen uitzoeken.
Met de aankopen steunt men dit duurzame vrijwilligersproject van de stichting Beter voor Elkaar, die zich inzet voor de laagste inkomens in Ridderkerk. Op maandagen kunnen alle Ridderkerkers kleding kopen en zo dit project steunen. Voor meer informatie: 06 4438 2705.