Vreugde na de bekendmaking van het eindbedrag

‘Concert aan de Waal’ levert veel geld op

Zaterdag 17 september genoten gasten al dobberend vanuit een sloep in De Waal van optredens van Jeroen van der Boom, Martijn Fischer, Petra Simonse, Guus Bok en Esther Pierweijer. Het door Rotary Ridderkerk georganiseerde Concert aan de Waal bracht maar liefst € 65.000,- op voor nieuw innovatief onderzoek voor Kindercardiologie door het Erasmus MC Sophia Kinderziekenhuis.

De buien tussendoor mochten de pret niet drukken. De sfeer was vrolijk en de optredens geweldig. Stichting Vrienden van het Sophia blikt terug op een fantastisch feest op het water in Ridderkerk: “De swingende optredens maakten het feest compleet. En een geweldig resultaat voor het goede doel. Het team van radiologie en kindercardiologie gaat ervoor zorgen dat iedere euro goed besteed wordt. Het betekenisvolle onderzoek kan dankzij deze mooie bijdrage bijna van start gaan!”
Rotary Ridderkerk bedankt alle gulle gevers, de organisatie, de artiesten en iedereen die een bijdrage leverde aan de eerste editie van ‘Concert aan de Waal’. “Een prachtig doel met een fantastische opbrengst”, zegt Robert van Wijngaarden, voorzitter bij Rotaryclub Ridderkerk.
De eerste editie van Concert aan de Waal is gesponsord door VT Group, North Sails, Kievit Kozijn, Woolfy, Calceus en THB Verhoef.