Concert met koorzang

RIDDERKERK - In de Singelkerk is op zaterdag 10 december een concert met koorzang en orkest. Deze avond met de titel “Gods belofte wordt heerlijk vervuld” is de opmaat naar de kerstviering.

De teksten hiervoor zijn geschreven door ds. J. van Amstel. Leander van der Steen schreef er muziek bij. Er wordt gezongen door het projectkoor en meidenensemble “Met hart en stem” onder leiding van Esther de Bel en het jeugdkoor Benjamin onder leiding van Elise van ’t Hof. Muzikale medewerking verlenen het Christelijk ensemble Parlando, Leendert van der Steen (vleugel) en Martien van der Zwan (orgel). De leiding van de avond is in handen van ouderling J. Voorwinden, die ook de meditatie zal verzorgen. Het concert begint om 19.30 uur in de kerk aan de Kerksingel. De toegang is gratis. Er wordt een collecte gehouden voor de stichting Vrienden van Zjitomir.