Petra Melgert bij haar werk in de Burgerwissellijst

Winter in wissellijst

RIDDERKERK - Op donderdag 12 januari jl. was er weer een wisseling van de Burgerwissellijst in Grandcafé Burgerzaken aan het Koningsplein. De beurt is nu aan Petra Melgert met haar prachtige werk ‘winter’.

Petra is van beroep zwemlerares in zwembad de Fakkel in Ridderkerk en is daarnaast ook NEI Coach (NEI staat voor Neuro Emotionele Integratie).
Naast zwemmen is ook schilderen een grote hobby van Petra. Het schilderij ‘winter’ is gemaakt in acryl waarbij naast de kwast ook gebruik is gemaakt van een paletmes en een spons. Petra haalt haar inspiratie uit haar onderbewustzijn en brengt intuïtief de juiste emoties en expressies in haar schilderij tot uiting. Bij haar werk in de Burgerwissellijst zijn kaarten af te halen met een begeleidende tekst over het schilderij ‘winter’. Alle informatie is te vinden op de website van Petra: www.petracornelisneicoach.nl.
Het kunstwerk blijft hangen in de Burgerwissellijst tot 9 maart a.s. Grandcafé Burgerzaken is geopend van dinsdag tot en met donderdag van 10.00 tot 17.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur.
De Burgerwissellijst is een initiatief van de Kunstroute Ridderkerk. De expositiekast geeft beginnende kunstenaars en hobby-kunstenaars een eerste podium.