Er konden 122 boodschappentassen gevuld worden

Blij met boodschappen

RIDDERKERK - De 122 boodschappentassen en waardebonnen van de Blue Monday actie van Stichting Present Ridderkerk, Schuldhulpmaatje en de Social Store zijn inmiddels bezorgd. De reacties zijn hartverwarmend.

Mensen worden emotioneel van de extra aandacht of reageren juist heel blij verrast. Een van de ontvangers zegt: “Nu kan ik eindelijk eens boodschappen doen zonder zorgen en mijn voorraad een beetje aanvullen voor als het straks weer passen en meten wordt”.
Het is wel duidelijk dat alle tassen en bonnen goed terecht komen. De samenwerkende organisaties bedanken alle vrijgevige fondsen, bedrijven en particulieren voor het mogelijk maken van deze actie.

Meer nodig
Stichting Present hoopt dat dit een mooi vervolg krijgt: “Eenmalig deze steun in de rug bieden, is een mooie eerste stap, maar voor veel mensen is meer nodig.”
Daarom de vraag: wie wil de aankomende periode met of voor iemand een keer boodschappen meenemen? Het is via Present mogelijk om aan iemand gekoppeld te worden en eens in de afgesproken periode boodschappen te doen met of voor iemand.
Aanmeldingen hiervoor zijn heel welkom via info@presentridderkerk.nl. Present neemt vervolgens contact met aanmelders op om de wensen te bespreken en een goede match te maken: “Ook hier hopen en rekenen we op de inwoners van Ridderkerk!”