Serenades aan de deur op bestelling bij Zinge!

RIDDERKERK - Na het geweldige succes van eerdere jaren brengen leden van jeugdpopkoor Zinge! op Valentijnsdag weer serenades in Hendrik-Ido-Ambacht, Zwijndrecht of Ridderkerk.

Op bestelling gaan de jonge zangers en zangeressen op dinsdag 14 februari langs de deuren om een lied te zingen en een roos te overhandigen. Men kan zich van zo’n “lied met een roos” verzekeren voor een geliefde in Hendrik-Ido-Ambacht en in overleg ook in Ridderkerk en Zwijndrecht. Ook ouders, opa, oma of de buren kunnen worden toegezongen. Men kan uit een lijst met nummers een liedje kiezen. Tegen een kleine vergoeding wordt op een afgesproken tijdstip het liedje aan de deur gebracht door een groepje Zingers. Wie een geliefde zo wil verrassen en zo ook het jeugdpopkoor kan steunen kan meer informatie vinden op: www.zinge.nl.

Jubileumjaar
Jeugdpopkoor Zinge! bestaat dit jaar 10 jaar en heeft ook in dit jubileumjaar weer grootse plannen. Naast de reguliere activiteiten zoals optreden en repeteren, deelnemen aan wedstrijden en het jaarlijkse workshopweekend staan er allerlei bijzondere extra activiteiten op de planning. Om al deze activiteiten te bekostigen, en te zorgen dat iedere Zinger hier aan mee kan doen, hoopt Zinge! veel serenades te brengen.