Poseidon '56 heeft nu één dameswaterpoloteam
Poseidon '56 heeft nu één dameswaterpoloteam F

Poseidonvrouwen zoeken versterking

RIDDERKERK - De damesafdeling van Poseidon ’56 hoopt op versterking. Voor de covidperiode had de vereniging meerdere vrouwenteams in het water. Nu is er nog maar één Ridderkerks damesteam dat competitiewedstrijden speelt.

De club hoopt op de komst van nieuwe dames voor het volgende waterpoloseizoen. Iedereen die kan zwemmen kan met deze balsport beginnen.
De vrouwen van Poseidon trainen iedere dinsdagavond van 20.30 toto 21.45 uur in zwembad De Fakkel onder leiding van een enthousiaste en professionele trainer. Dames en meiden die het een keer willen proberen zijn van harte welkom om een keer mee te doen.

Gratis meetrainen
Vanaf februari tot mei kan men gratis meetrainen om te ervaren of men deze sport zou willen beoefenen. Het volgende waterpoloseizoen start in september. Er worden ongeveer zestien wedstrijden per jaar gespeeld. Poseidon speelt de competitieduels op zaterdag. De helft van deze wedstrijden is in Ridderkerk en de andere helft in de regio.
Poseidon ’56 is een gezellige vereniging waar plezier en bewegen voorop staat.
Voor meer informatie kunnen belangstellenden mailen naar Tonia Ruybroek: t.ruybroek@upcmail.nl. Zij beantwoordt graag alle vragen.