Nikki & Friends live bij Radio Ridderkerk

RIDDERKERK - Op donderdag 16 maart is de band Nikki & Friends in de studio van Radio Ridderkerk. De groep komt optreden in een rechtstreekse uitzending van het bluesprogramma “Bluezy”.

Nikki de Hon heeft als vijftienjarige vijf concerten op haar naam, die allemaal uitverkocht waren. Ze heeft een prachtige stem en gevoel voor muziek. Als aanstormend talent heeft ze inmiddels haar tweede single uitgebracht. Nikkivolgt de Havo/VWO-opleiding voor Muziek & Dans in Rotterdam (Codarts. Dat bevalt ze erg goed, zeker ook om dat zij daar elke week acht uur extra les krijg in muziek. Het is haar grote droom om ooit de wereld over te trekken met haar eigen rockband. Met haar muzikale vrienden brengt de zangeres covers van onder meer Pearl Jam, Guns ’n Roses en AC/DC.

Het optreden bij Radio Ridderkerk is na het nieuws van 20.00 uur. Presentator Nico Bravenboer zal haar met een interview introduceren. Bezoekers zijn vanaf 19.30 uur welkom in het studiogebouw aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat. Naast de radio-uitzending kan men het optreden live meemaken op het YouTube-kanaal van RTV Ridderkerk: www.youtube.com/tvridderkerk.nl.