De A&O winkel van de dames De Jong

Laatste verhalen bij Rezoordse winkeltjes

RIDDERKERK - Omdat de zaal twee keer helemaal vol was waardoor er mensen teleurgesteld moesten worden zal de Rijsoordse vertelmiddag nog één keer herhaald worden in bezoekerscentrum De IJsvogel. Op zaterdagmiddag 18 maart gaat men tussen 14.00 en 16.00 uur terug in de tijd met een korte pauze rond 15.00 uur. De toegang is gratis.

Tijdens deze bijeenkomst zullen “oudere kraaien” als vertellers hun herinneringen ophalen bij de foto’s en filmpjes van de Winkeltjes van Rezoord. De vertellers zullen ook weer een beroep doen op de bezoekers om hun eigen verhalen en anekdotes te delen zodat het weer een gezellige en interactieve middag wordt voor iedereen.

Laatste dag
Op zondag 19 maart is de expositie “Winkeltjes van Rijsoord” voor het laatst nog te zien in De IJsvogel. Daarna wordt de zaal vrijgemaakt voor de jeugd. Maandagmiddag 20 maart is er een Brede School activiteit. Op woensdagmiddag 22 maart komt er om 14:00 uur een poppenspeler in De IJsvogel. Kinderen zijn van harte welkom om samen met hun vader, moeder, opa of oma te komen kijken. Toegang en een beker water of siroop zijn gratis.
Bezoekerscentrum de IJsvogel is aan de Waalweg 9a in Ridderkerk, naast de Rijsoordse molen. www.bezoekerscentrumwaalbos.nl. Voor bezoekers die met de auto komen graag parkeren op de parkeerplaats bij de ingang van het Waalbos. Fietsen kunnen bij het bezoekerscentrum gestald worden. De zaal is ook toegankelijk met een rolstoel of rollator.