Magazine van “Ridderkerk Langer Gezond”

RIDDERKERK - Het magazine van “Ridderkerk Langer Gezond” is een uitgave van Facet Ridderkerk en vertelt je alles over een gezonde leefstijl. Hoe kun je die bereiken en vooral, hoe hou je een gezonde leefstijl vast.

Het magazine is een bron van inspiratie en informatie op het gebied van een gezonde leefstijl. Het bevat interessante artikelen over gezonde voeding, beweging, een goede nachtrust, maar bijvoorbeeld ook over het ouder worden en waar je dan allemaal mee te maken krijgt. Er zijn gevarieerde interviews met diverse mensen uit Ridderkerk. Bijvoorbeeld over gezonde producten en waar je heerlijke maaltijden mee kunt bereiden. In het nieuwste nummer gaat het ook over zwemmen in koud natuurwater? Ricky Molly, wijkagent in Bolnes, geeft tips over veiligheid. Ook staan er weetjes in over een gezonde nachtrust.
Het magazine is te vinden in allerlei openbare ruimten in Ridderkerk, zoals gemeentehuis en bibliotheek, diverse wijkcentra en natuurlijk bij Facet Ridderkerk zelf. Ook kan men bij Fact aan de Schoutstraat 5 een gratis exemplaar ophalen. Voor meer informatie: www.
ridderkerklangergezond.nl.