Werk van Florine van der Most

Expositie bij De IJsvogel in aanloop naar de Kunstroute

RIDDERKERK - Op weg naar de dertigste Kunstroute in Ridderkerk exposeren drie kunstenaars in Bezoekerscentrum De IJsvogel in Ridderkerk.

De Kunstroute wordt dit jaar gehouden in het weekend van 22 en 23 april. Op tien verschillende locaties, zowel thuis in eigen atelier als ook op locaties waar meerdere kunstenaars zullen staan, is tijdens de Kunstroute Ridderkerkse beeldende kunst te bewonderen.

Tot aan het weekend dat de Kunstroute van start gaat worden er al kunstwerken getoond in Bezoekerscentrum de IJsvogel. Vanaf zaterdag 1 april (geen grap) hangen er schilderijen aan de wanden. Het zijn werken van Florine van der Most, die dit jaar als gast-exposant meedoet, en Ingrid Zelessen. Van laatstgenoemde zijn ook sieraden te zien. Daarnaast is een aantal hoeden van Erna Wouters te bewonderen. Zo kunnen de bezoekers van De IJsvogel alvast een voorproefje nemen op het jaarlijkse Kunstroute evenement.
Bezoekerscentrum de IJsvogel is geopend op woensdag van 13.00 tot 17.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00 uur. Ook op eerste én tweede Paasdag is De IJsvogel open. Dus kom lekker op de fiets naar Waalweg 9a, naast de Rijsoordse molen of wandel vanaf de parkeerplaats bij de ingang van het Waalbos naar De IJsvogel.