Wilde planten zijn er volop in Nieuw Reijerwaard

Plantenexcursie in polder Nieuw Reijerwaard

RIDDERKERK - Op dinsdagavond 30 mei organiseert Natuurvereniging Eiland IJsselmonde een plantenexcursie in de polder Nieuw Reijerwaard. Op deze avondexcursie gaan de deelnemers met de plantenwerkgroep op zoek naar diverse soorten planten die groeien in deze Ridderkerkse polder.

Er wordt om 19.00 uur verzameld bij de kruising Verbindingsweg, Peterselieweg en Basilicumweg in Ridderkerk. Men kan nabij het verzamelpunt maar beperkt parkeren (secundair) aan de Basilicumweg.

Aanmelden
Er kunnen maximaal tien mensen meelopen op deze avond. Om aan deze excursie deel te nemen is aanmelden vereist. Dit kan via de website van de natuurvereniging: www.natuurvereniging-ijsselmonde.nl.
Onder het kopje agenda zijn de aanmeldgegevens voor deze avondexcursie te organiseren.