Stefan Oudijn ontving begin dit jaar de vrijwilligersprijs uit handen van wethouder Henk van Os Foto: Jos Wesdijk

Praten met Stefan Oudijn

RIDDERKERK - In de uitzending van het radioprogramma “Praten met een Ridderkerker” op zondag 14 april wordt Stefan Oudijn ontvangen. Hij was eerder dit jaar winnaar van de Ridderkerkse vrijwilligersprijs. Oudijn is al vele jaren actief voor de Scouting en EHBO.

Presentator Aad Hoogendijk gaat een uur het gesprek met hem aan over zijn leven en betrokkenheid met Ridderkerk, waarbij ingezet wordt op het losmaken van mooie en herkenbare anekdotes.
Het programma is te beluisteren bij Radio Ridderkerk vanaf 14.00 uur. Luisteren kan op etherfrequentie 105.7 FM en via internet: www.rtv
ridderkerk.nl.