Popkoor wil meer mannenstemmen

Dieren

RIDDERKERK - Popformatie ‘Something Else’, het popkoor van muziekvereniging Harmonie Slikkerveer, is op zoek naar nieuwe koorleden. Het koor startte een jaar geleden met 15 leden en is inmiddels uitgegroeid tot 30 personen. Vrouwen zijn nog steeds van harte welkom, maar het koor is nu specifiek op zoek naar mannen om de gelederen te versterken.

Zowel heren met koorervaring als mannen die nu alleen maar onder de douche zingen zijn van harte welkom. ‘Something Else’ kent leden van diverse leeftijden die met veel plezier zingen onder leiding van een enthousiaste dirigent. Op het repertoire staan veel bekende popsongs. Voorbeelden hiervan zijn “Happy” van Pharell Williams, “Rolling in the Deep” van Adele,” Dansen op de Vulkaan” van De Dijk, “Just give Me a Reason” van Pink en “Wake me up” van Avicii.

De repetities van het koor worden direct na de zomervakantie hervat op donderdag 4 september. Er wordt dan vanaf ± 20.15 uur weer gezongen in het muziekgebouw van de Harmonie. Geïnteresseerden zijn op deze eerste avond van harte welkom. Wie de groep eerst in actie wil zijn bij een uitvoering moet wachten tot 26 september. ‘Something Else’ treedt die avond op onder de ‘tent’ van winkelcentrum Ridderhof in de serie zomeravondconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk. Dit wordt gevolgd door een open repetitie op donderdag 2 oktober. Belangstellenden kunnen op deze avond vanaf 20.00 uur met het koor kennismaken en meedoen met de repetitie. Er wordt bij deze open repetitie een nieuw lied ingestudeerd, zodat men een gelijke start heeft met de koorleden. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Ellen ‘t Hart: 06 2081 2268 of popformatiesomethingelse@gmail.com.