Prijswinnaars bij Pinchetti en Van Caem

Nieuws

RIDDERKERK - De eerste winnaars van de jubileumactie van Pinchetti en Van Caem hebben hun gewonnen IPads in handen gekregen. Het Ridderkerkse bedrijf houdt deze actie van oktober t/m december ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan.

Kastenstudio Pinchetti en Van Caem is in 1993 gestart als traditionele meubelmakerij en heeft zich door de jaren heen steeds meer ontwikkeld naar een productiegericht bedrijf met de nadruk op schuifdeurkasten. "Wij vervaardigen alles in eigen huis en kunnen daardoor een hoogwaardige kast voor een aantrekkelijke prijs leveren" aldus René Pinchetti. Hij realiseert zich dat een twintig jarig jubileum vieren, zeker in deze tijd, een bijzondere gebeurtenis is. "Dat wilden we voor onze klanten dus niet onopgemerkt voorbij laten gaan." In de laatste drie maanden van dit jaar maken klanten met de aankoop van een complete kast kans op een iPad mini. Iedere maand zijn er drie prijswinnaars. Pinchetti en Van Caem is te vinden aan Noordenweg 14-16 in Ridderkerk. Voor informatie: 0180-424875 of www.kastenstudio.eu.