Training voor coaching bij Karaat

Nieuws

Karaat Ridderkerk zoekt gemotiveerde vrijwilligers, die na een training aan de slag willen als netwerkcoach of levensverhaalcoach. Als netwerkcoach kan men ouderen helpen om hun sociale netwerk te versterken.

Een levensverhaalcoach maakt samen met senioren een levensboek. De vrijwilligers krijgen begeleiding van een beroepskracht. Ook wordt er een onkostenvergoeding betaald.

Belangstellenden kunnen voor meer informatie contact opnemen met Ilse Schoolenberg: ischoolenberg@karaatridderkerk.nl, 0180-432350 of 06 3737 6827.

Op vrijdag 14 augustus kan men alle vragen stellen tijdens het inloopuurtje dat van 10.30 tot 11.30 uur gehouden wordt bij Karaat aan Schoutstraat 5 in het centrum van Ridderkerk.