Tentweek in volle gang

Nieuws

RIDDERKERK - De tentweek in het Electropark is in volle gang Het thema 'De Bouwplaats' komt helemaal tot zijn recht. De opkomst de eerste tentdag was bijzonder groot, ruim 200 kinderen van 4 tot en met 13 jaar en ‘s avonds was de tent goed gevuld met dertien plussers.

Donderdagavond 20 augustus vanaf 19.30 uur wordt er nog flinke inspanning van de dertien plussers verwacht. En de kinderen van 4 tot 13 jaar hebben donderdag en vrijdag een vol programma.

Programma:

Donderdag 20 augustus thema-avond voor volwassenen: ‘Wie is een echte boef?’
Het belooft een mindswitch te geven op het vlak van gevangenis, straf, maatschappij en gedetineerden.
De avond begint om 20uur. Plaats: Electropark, hoek Pr. Bernhardstraat/Oranjestraat
Vanaf 19.30 uur is er koffie, thee en fris.

Vrijdag 21 augustus rond 12 uur zingen de kinderen in het Ekectropark weer uit volle borst de liedjes die zij die week geleerd hebben. Daarnaast is er de prijsuitreiking van de kleurwedstrijd en natuurlijk zijn er pannenkoeken.

Vrijdagavond 21 augustus van 19 tot 20 uur is de slotavond in de tent. Een speciaal uurtje met de kinderen, ouders/verzorgers en belangstellende met onder andere de foto's, het thema lied, een sketch en een korte samenvatting van deze week. Hierna is er gelegenheid om koffie of fris met elkaar te drinken en na te praten.

Zondag 23 augustus om 9.30 uur begint er in de Wilhelminakerk, Bourgondischelaan 1 in Slikkerveer de afsluitingsdienst. Voor de allerkleinste is er oppas.
Ds. W. Westland gaat hierin voor, de dienst zal dan geheel in het teken staan van wat er tijdens de tentweek is verteld.

Het hele programma (met foto’s) van deze week zijn te bekijken op www.wilhelminakerkslikkerveer.nl

Via deze site is de kerkdienst ook later te beluisteren.