Goed weekend Ridderkerkse voetbalclubs

Sport

RIDDERKERK - De voetbalclubs uit Ridderkerk hebben afgelopen weekend wisselende resultaten geboekt.

RVVH boekte in de hoofdklasse een knappe 0-1 zege bij kampioen Hoek. Door de zege staat het team van trainer Cor Lems momenteel tweede. Zaterdag wordt de competitie afgesloten tegen Jodan Boys.

In de eerste klasse heeft Rijsoord zich stevig op de vierde plaats gevestigd. De Kraaien waren afgelopen weekend thuis met 2-1 te sterk voor De Zwerver Kinderdijk. Rijsoord sluit de competitie af met een uitwedstrijd bij Pelikaan. In de tweede klasse is de derde plaats stevig in handen van SV Bolnes. De equipe van trainer Geert Meijer won afgelopen weekend knap met 0-2 bij CWO. Bolnes speelt nu alleen nog tegen Wieldrecht.

Alleen tweedeklasser Slikkerveer verloor op zondag. Olympia bleek met 3-0 te sterk voor de ploeg van trainer Richard Mank. Slikkerveer sluit de competitie af tegen JHR.