Oudelande Jubileum evenementen in volle gang

Sport

RIDDERKERK - Het zijn drukke weken voor de leden van tennisvereniging d’Oudelande. Vanwege het 35-jarig bestaan volgen de evenementen op en rond het park van d’Oudelande zich snel achter elkaar op. Waar afgelopen vrijdag de ladies day in het teken van het 35-jarig bestaan stonden zullen aankomende vrijdag en zaterdag de tennisbanen mee worden genomen naar het centrum van Ridderkerk.

Op het Sint Jorisplein zal een kleine tennisbaan worden neergelegd waarbij zowel jong als oud een balletje kan komen slaan. Daarnaast zullen enkele jongeren en oudere tennisleden een tennisdemonstratie geven. Ook is op deze dag bij de aanwezig commissie leden een kortingsbon te verkrijgen om met speciale jubileumkorting (35%), lid te worden van de tennisvereniging. Een week later zal op het tennispark aan de Oosterparkweg een voormalig top 20 speler een tennisclinic geven. Op 5 juli zal meervoudig ATP-toernooiwinnaar Sjeng Schalken op de familiedag met de leden van de vereniging en de Vrienden van d’Oudelande een balletje komen slaan.