Technische staf Slikkerveer in het nieuw

Sport

RIDDERKERK - De technische staf van Slikkerveer werd alvast voor aanvang van de nieuwe competitie in het nieuw gestoken. De stichting Vrienden van Slikkerveer en kledingwinkel Blue Hotel aan het Koningshof zorgden voor de nieuwe outfit van trainer Richard Mank en de assistent-trainers Jeroen Bossche en Michel van den Brink.

Voor Slikkerveer werden tevens de indeling voor de competitie en beker bekend. In de competitie is Slikkerveer weer ingedeeld in de tweede klasse D en komt daar een aantal oude bekende tegenstanders tegen. De indeling is als volgt: AGE, DRL, Excelsior '20, Gouda, Groeneweg, JHR, OHVV, OVV, PFC, SVDPW, Slikkerveer, Spartaan '20, TOGB en VFC.

Ook voor de beker speelt Slikkerveer tegen Spartaan ´20, maar daarnaast ook tegen Strijen en SC Feyenoord. De eerste wedstrijden in het nieuwe seizoen zijn die van het Ridderkerk Toernooi, dat dit jaar bij RVVH wordt gespeeld. Slikkerveer speelt dan op woensdag 6 augustus tegen Rijsoord.