Hardlopen voor Foodcompany en Kledingbank

Sport

RIDDERKERK - Filodoxi presenteert een nieuwe officiële hardloopwedstrijd in Ridderkerk op 18 april. De opbrengst van het hele evenement gaat naar de Foodcompany en kledingbank Ridderkerk.

Er zal gestart worden op het Koningsplein. De afstanden zijn vijf en tien kilometer en voor de kinderen is er een kindersponsorloop. Daarnaast zullen er kraampjes staan met eten en drinken en van kramen van verschillende sportaanbieders. Er worden onder andere abonnementen voor fitness en cursussen weerbaarheidstraining geveild. Van dit nieuwe evenement is Robert Groeneveld van Filodoxi de initiatiefnemer.

Robert geeft psychomotorische coaching, runningtherapie en weerbaarheidstrainingen. Runningtherapie is met name voor mensen die onder stress staan en tegen een burn-out aan zitten of al depressieve klachten hebben. Runningtherapie is hardlopen op therapeutische basis om je weer prettiger te voelen.

De hele organisatie van Run united bestaat uit Nelleke Louter, Timon de Vries, Christian Groeneveld en Robert. Alle vier erg enthousiast om zich op deze manier in te zetten voor het goede doel.
Meer informatie via www.filodoxi.nl/run-united