GroenLinks start campagne

Verkiezingen

RIDDERKERK - Komende zaterdag start de campagne van GroenLinks Ridderkerk. De vrijwilligers van GroenLinks gaan samen met Albrandswaard en Barendrecht de straat op in de drie gemeentes. Op de fiets zal een stoet GroenLinksers zo veel mogelijk wijken aandoen in de drie gemeentes en samen testen zij de fietsvriendelijkheid in en tussen de BAR-gemeentes.

De afdelingen van GroenLinks Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk hebben regelmatig overleg om over de situaties in de drie gemeentes te praten en om kennis uit te wisselen. Veel bindt hen in de vaste standpunten van onder andere duurzaamheid, zorg en groen.

De samenwerking tussen Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk wordt zaterdag aanstaande vorm gegeven door ook samen in alle plaatsen de wijk in te gaan. Ook in de diverse Ridderkerkse wijken willen ze het GroenLinks geluid laten horen.

Ze werken samen als BAR gemeenten. En zullen óók de samenwerking vorm gaan geven binnen de coalities, maar daar hebben ze de steun als kiezers wel voor nodig.

GroenLinks: verandering begint in Ridderkerk.