Campagne Groen Links

Verkiezingen

RIDDERKERK - Afgelopen zaterdag startte de campagne van GroenLinks Ridderkerk. De Ridderkerkse vrijwilligers van GroenLinks gingen samen met Albrandswaard en Barendrecht de straat op in de drie gemeentes. Op de fiets is door een stoet GroenLinksers de gemeentes aangedaan. De afdelingen van GroenLinks Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk hebben regelmatig overleg om over de situaties in de drie gemeentes te praten en om kennis uit te wisselen.

,,Veel bindt ons in onze vaste standpunten van onder andere Duurzaamheid, zorg en Groen. In de diverse BAR-wijken hebben we ons GroenLinks geluid laten horen. De samenwerking tussen Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk werd zaterdag vorm gegeven door ook samen in alle plaatsen de wijk in te gaan. We werken samen als BAR gemeenten. En zullen óók de samenwerking vorm gaan geven binnen de coalities, maar daar hebben we uw steun als kiezers wel voor nodig. GroenLinks, verandering begint in Ridderkerk."