Dineren bij Aafje Reyerheem weer mogelijk

RIDDERKERK - Vorige week heeft Aafje Reyerheem in Ridderkerk-Drievliet de deuren van het restaurant voor de buurt weer open gezet. Vele wijk/ buurtbewoners hadden zich ingeschreven voor het diner. Het was weer genieten van een 3 gangen diner.

Deze keer was het thema ‘Chinees’ met als afsluiting een heerlijk dessert.  “Na een lange periode was het goed elkaar weer te zien en te spreken. Ook wij hebben de wijkbewoners gemist, en vinden het fijn dit U weer te kunnen aanbieden” aldus het Aafje-team.

Elke woensdagavond is men weer welkom voor een diner in het restaurant aan de Torenmolen 1. Ook is het mogelijk om weer aan te sluiten bij de warme maaltijden die om 12.00 uur bij Reyerheem worden geserveerd. Aanmelden kan bij de receptie of via 088 823 1017.