Heleen van den Berg, Jaap Quist en Dita Westerveld zijn gestopt.

De Kandelaar zwaait bestuursleden uit

RIDDERKERK - Afgelopen week heeft het bestuur van Christelijke boekhandel “de Kandelaar” in Ridderkerk afscheid genomen van een aantal bestuursleden.

Al eerder werden Jaap Quist en Dita Westerveld in het zonnetje gezet door de Stichting tot verspreiding van christelijke lectuur in Ridderkerk en omstreken, die verantwoordelijk is voor De Kandelaar. Een etentje stond gepland maar door corona werd het een hele poos uitgesteld. Inmiddels kwam er ook een einde aan de bestuursperiode van Heleen van den Berg.

Extra bedankt

Zij was de afgelopen jaren algemeen bestuurslid en heeft op verschillende manieren haar kwaliteiten ingezet binnen het bestuur. Het hoogtepunt van deze periode was het 35 jarig bestaan van de winkel toen Heleen het 35 uur uit de Bijbel lezen georganiseerd heeft. Heleen werd deze week dus extra bedankt en zo kwam er een officieel einde aan de haar bestuursperiode.

De winkel gaat juist door met het verkopen van boeken, bijbels en muziek. Tijdens deze zomerperiode zijn er leesboeken met leuke prijsjes. Kijk ook op webshop www.de-kandelaar.nl. Bestellingen worden binnen Ridderkerk gratis thuisbezorgd.