Geslaagde Zomerpicknick met Present bij speeltuin

RIDDERKERK - Wat een gezellige middag was het vorige week bij Speeltuinvereniging Slikkerveer! Jong en oud genoot van de zomerpicknick, die mogelijk gemaakt werd door Stichting Present Ridderkerk. Alle kinderen hebben heerlijk met elkaar kunnen spelen.

Ondertussen konden ouders en andere betrokkenen hapjes van elkaar proeven en elkaar ontmoeten. Tussendoor was er een verkoelend ijsje. Ellen Danielle Van Der Burg - Monster, de fotograaf van deze middag, maakte vrijwillig foto`s van wie dat wilde.

Veel kinderen werden blij gemaakt met een speelgoedstraatpakket van Facet Ridderkerk. Zo kunnen ze tijdens de zomervakantie lekker verder spelen, maar dan met hun buurtvriendjes en vriendinnetjes. Mede dankzij de vrijwilligers van de speeltuin en medewerkers van Facet Ridderkerk een hele geslaagde middag.