Werk van Toos van Holstein

Expositie in vakantietijd in galerie Imspa

RIDDERKERK - De Ridderkerkse galerie Imspa wil mensen ook in de zomervakantie gelegenheid bieden van mooie kunst. Van 11 t/m 22 augustus wordt er een stock tentoonstelling gepresenteerd.

Daarbij zullen werken te zien zijn van Sergio Bizzarri, Antonella Bolliger, Albert Heijdens, Toos van Holstein, Evelina Marinangeli, Cecillia Piersigilli ,Conny Pols, Ondina Savelli, Anneke Slagboom en Poen de Wijs.
Galerie Imspa (Scheepmakerstraat 23) is voor deze zomertentoonstelling dagelijks geopend van 13.00 tot 17.00 uur. De koffie staat dan voor alle belangstellenden klaar.

Ook wordt er tijdens deze stockexpositie speciale zomerkorting gegeven. Belangstellenden moeten nog altijd rekening houden met de coronamaatregelen. Binnen moet men anderhalve meter afstand bewaren. Ook mogen er niet teveel mensen gelijktijdig ontvangen worden. Voor meer informatie kan men contact opnemen via 06 5351 1235 / 06 5326 8995 of kijken op: www.imspa.com.