Verkeer op de A15 richting Breda-Dordrecht wordt omgeleid.

Werkzaamheden bij knooppunt Ridderkerk-Zuid

RIDDERKERK - Rijkswaterstaat voert van vrijdag 6 tot en met maandag 9 augustus onderhoudswerkzaamheden uit op knooppunt Ridderkerk-Zuid. De verbindingsweg van de snelweg A15 richting Rotterdam met de snelweg A16 richting Breda wordt hiervoor afgesloten.

Weggebruikers moeten rekening houden met extra reistijd van rond de 10 minuten. Verkeer op de A15 richting Breda-Dordrecht wordt omgeleid via de richting Rotterdam-Zuid omgeleid en kan de andere kant weer op na de keermogelijkheid bij knooppunt Ridderkerk-Noord. Gele borden en informatiepanelen langs en boven de weg geven de omleidingsroute aan. De werkzaamheden vinden plaats van vrijdag 6 augustus 22.00 uur tot maandag 9 augustus 05.00 uur.

Rijstroken dicht

In de nacht van zaterdag op zondag is er ook wegwerk tussen Sandelingen-Oost en knooppunt Ridderkerk-Zuid. Twee van de drie rijstroken worden afgesloten. De verbindingsweg naar de A15 richting Europoort gaat dicht, evenals de afrit Ridderkerk-Zuid. Hier wordt het verkeer omgeleid van zaterdag 7 augustus 23.00 uur tot zondag 8 augustus 5.00 uur.