De enquête moet duidelijk maken wat de behoeften voor dagbesteding zijn
De enquête moet duidelijk maken wat de behoeften voor dagbesteding zijn Foto: Ingo Bartussek

Onderzoek gestart naar dagbesteding en dementie

RIDDERKERK - Op verzoek van de gemeente Ridderkerk wordt vanuit Dementievriendelijk Ridderkerk door middel van een enquête onderzoek gedaan naar welke behoeften en wensen er in Ridderkerk zijn op het gebied van dagbesteding voor mensen met dementie die nog thuis wonen. Deze enquête kan worden ingevuld door mantelzorgers, maar ook mensen die zelf gebruik maken van een vorm van dagbesteding kunnen de enquête invullen. De resultaten worden voorgelegd aan de gemeente Ridderkerk.

Via de website www.dementievriendelijkridderkerk.nl kan men de enquête, die uit zes vragen bestaat, digitaal invullen. Wie de enquête liever op papier invult, kan een papieren exemplaar ophalen of opvragen bij Karaat Mantelzorg of diverse zorgorganisaties in Ridderkerk. De ingevulde enquête kan worden ingeleverd bij of verstuurd worden naar Karaat Mantelzorg aan de Schoutstraat 5 in Ridderkerk.

VVV bon

Onder de inzendingen worden drie VVV bonnen van € 15,00 verloot. Wilt u hiervoor in aanmerking komen, vermeld dan uw naam en gegevens wanneer daar om gevraagd wordt. Als u niet mee wilt doen, kunt u de vragenlijst anoniem invullen en de vraag waar om gegevens wordt gevraagd overslaan.

Heeft u vragen over de enquête of andere vragen? Neem contact op met Mineke Boon, senior mantelzorgconsulent bij Karaat Mantelzorg en projectleider Dementievriendelijk Ridderkerk, via info@dementievriendelijkridderkerk.nl of via 0180 - 432 350. Op de website van www.dementievriendelijkridderkerk.nl vindt u ook antwoorden op diverse vragen.