Gespreksgroep voor mantelzorgers in Ridderkerk hervat

RIDDERKERK - Op donderdag 30 september hervat Karaat Mantelzorg de gespreksgroep voor mantelzorgers in Ridderkerk. De ontmoetingsmogelijkheid voor deze groep is elke laatste donderdag van de maand in Wijkcentrum West aan de Boksdoornstraat 80.

“Mantelzorgers kunnen gevoelens, ervaringen en tips uitwisselen. Mantelzorgers die zorgen voor een naaste met dementie of Parkinson begrijpen elkaar vaak met een half woord” zegt Mineke Boon, senior mantelzorgconsulent van Karaat Mantelzorg.

Op 30 september, 28 oktober, 25 november en 30 december is de gespreksgroep van 10.00 tot 11.30 uur. Bij voldoende belangstelling komt er in 2022 een vervolg. De bijeenkomsten worden begeleid door een mantelzorgconsulent. De deelnemers bepalen gezamenlijk de onderwerpen. Deelname is gratis.

Tijdens de bijeenkomsten worden de op dat moment geldende coronamaatregelen nageleefd. Aanmelden is verplicht. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Mineke via info@karaatmantelzorg.nl of 06 1432 7443.