Tentweek in Slikkerveer nu met livestreams

RIDDERKERK - Ook dit jaar gaat de tentweek in Slikkerveer niet door. Net als vorig jaar wordt er een digitale Tentweek gehouden in de week van 23 t/m 27 augustus.

Er zal elke ochtend een livestream worden uitgezonden, van 10.00-11.00 uur voor de 4-9 jarigen en van 11.00-12.00 uur voor de 9-13 jarigen. In de livestream komen alle verschillende onderdelen voorbij, zoals het Bijbelverhaal, Themalied, Poppenkast en een werkje.

Ook willen twee nieuwe gasten zich graag voorstellen, maar daarover zeggen we nog niet teveel. Naast de livestreams voorziet het programma in een vossenjacht op dinsdagmiddag en de spelmiddag op donderdag. Voor tieners van 13 jaar en ouder zijn er avondprogramma’s op de dinsdag, woensdag en donderdag.

Aanmelden is belangrijk. Op maandag 23 augustus zal er dan een tasje met materialen klaarstaan om thuis met de activiteiten mee te doen. De inschrijfpagina is open tot en met 14 augustus. Inschrijven kan via de QR code op de in Slikkerveer verspreide posters of via www.wilhelminakerkslikkerveer.nl. Wie op deze site klinkt op ‘TENTWEEK’ kan het volledige programma zien en meteen aanmelden.