Het markante gebouw van Van Gelder op Nieuw Reijerwaard

Veel belangstelling voor Van Gelder

RIDDERKERK - In september organiseert Facet Ridderkerk rondleidingen met  lunch of diner in het nieuwe pand van Van Gelder. Er is zoveel belangstelling voor dat alle geplande data inmiddels zijn volgeboekt.

Dinsdag 14 september is bij Van Gelder op Nieuw Reijerwaard de ontvangst met een heerlijke gezonde smoothie. Daarna is er onder begeleiding een rondleiding door het schitterende pand. Na afloop kunnen de bezoekers genieten van een heerlijk diner in het restaurant.
Op donderdag 16 september is er een dagprogramma met een lunch. Ook dan wordt men ontvangen met een gezonde smoothie met aansluitend de rondleiding. De afsluiting is met een gezonde lunch die men zelf mag samenstellen. in het restaurant. Beide dagen zijn kort na de (online) bekendmaking volgeboekt. Dat geldt ook voor 30 september, dat als reservedatum voor een bezoek aan het  moderne groente- en fruitbedrag was vastgelegd.

Wachtlijst
“We hebben nu vijf rondleidingen gepland staan en hebben nog zo’n honderd mensen op de wachtlijst staan. We zijn in overleg met Van Gelder om extra data vast te stellen. We zijn verrast door de enorme belangstelling” zegt Jesper Lagendijk van Facet.
Aanmelden is nog steeds mogelijk, maar men komt dan op de wachtlijst. De kosten voor de rondleiding met diner zijn € 17,50 Deelname aan een rondleiding met lunch kost € 10,00. Voor meer informatie of aanmelden kunt u contact opnemen met Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350 of per mail naar jesper.lagendijk@facetridderkerk.nl.
Meer informatie is ook te vinden op de nieuwe website www.ridderkerklangergezond.nl.