Veel mensen willen graag bij Van Gelder binnen kijken

Rondleidingen bij Van Gelder zijn vol

RIDDERKERK - Alle rondleidingen die Facet Ridderkerk organiseert bij Van Gelder Groente & Fruit zijn vol. De belangstelling voor een bezoek aan dit Ridderkerkse bedrijf is enorm.

“Wij bieden nu op zeven dagen rondleidingen aan met een lunch of diner. Per rondleiding kunnen er 30 personen mee, maar allemaal zijn ze volgeboekt. Gezien het aantal reacties dat we hebben gekregen hadden we nog wel zeven rondleidingen kunnen organiseren” zegt Jesper Lagendijk coördinator Ridderkerk Langer Gezond.

Persoonlijk bericht sturen

Dat zal er voorlopig niet van komen: “Wij hebben geprobeerd om met Van Gelder enkele nieuwe rondleidingen te organiseren. Helaas is dit voor de komende periode niet gelukt. Dit heeft te maken met de drukke en volle agenda bij Van Gelder. Veel activiteiten en evenementen zijn door de corona begin dit jaar niet doorgegaan. Al deze activiteiten zijn verplaatst naar het najaar waardoor de agenda snel is volgelopen.”

Veel mensen hebben zich aangemeld en staan nu op de reservelijst. “Wij proberen iedereen zo veel mogelijk persoonlijk een bericht te geven dat de rondleidingen vol zijn, maar ook via deze weg willen wij aangeven dat er geen plek meer is. Wij vinden het erg jammer dat we op dit moment niet meer rondleidingen kunnen aanbieden maar hopen op uw begrip” aldus Lagendijk.

Open

Wilt u toch op korte termijn een keer langskomen in Het Experience Center bij Van Gelder? Het pand is uiteraard gewoon open. Meer informatie hierover is te vinden op de website van Van Gelder.

In het kader van Ridderkerk Langer Gezond organiseert Facet de komende periode meer activiteiten. Wilt u op de hoogte blijven van de laatste activiteiten en nieuws? Kijk dan op onze website www.ridderkerklangergezond.nl. U kunt zich ook aanmelden voor een nieuwbrief.