Kennismaken met Alpha-cursus in Bolnes

RIDDERKERK - Wat is het doel van mijn leven? Is er meer tussen hemel en aarde? Wie is Jezus? Wat moet ik met het christelijk geloof? Allemaal vragen die men kan stellen bij een Alpha-cursus. Op maandag 4 oktober gaat zo’n Alpha-cursus van start in Bolnes.

Voorafgaand is er op 27 september een informatieavond in de zaal van de Boezemkerk aan de Pretoriusstraat 2. In een ontspannen sfeer wordt dan de opzet van cursus uitgelegd. Ook kan er kennis gemaakt worden met deelnemers en de leiding. Zo kun je aan het einde van de avond een goede afweging maken om de cursus te gaan volgen of juist niet. De avond is dus geheel vrijblijvend.

Alpha-weekend

Elke Alpha begint om 19.00 uur met een lekkere maaltijd. Hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. Na de maaltijd luister je naar een kort, inspirerend verhaal over een van de onderwerpen. Daarna is er alle ruimte om je vragen en gedachten te delen in kleine groepen. De avonden eindigen uiterlijk om 21.30 uur.

Naast de tien Alpha-bijeenkomsten is er een zogenaamd Alpha-weekend (vrijdagavond en zaterdagochtend).
De informatieavond begint om 20.00 uur. De koffie staat klaar vanaf 19.30 uur en de avond begint om 20.00 uur. Aanmelden kan via: info@ankervanbolnes.nl of 06 3049 6731.