Carla Vis in de huid van Inspecteur Hoezo

Inspecteur Hoezo speurt in Opstandingskerk

RIDDERKERK - Op zondag 3 oktober komt Carla Vis van PoppenenMeer naar de Opstandingskerk in Rijsoord. Met haar verrassende voorstelling wordt het deze ochtend een bijzondere jeugddienst.

Carla brengt deze morgen met muziek- en geluidseffecten én veel humor haar voorstelling “Inspecteur Hoezo Duikt Erin!”. Opgevoerd met deze productie wordt Koning Liefdevol, die op reis gaat. Driekus moet samen met Carlijn op het paleis én de kluis passen. Daarin zit het belangrijkste boek van de wereld. Wanneer Barones Nooitgenoeg erachter komt dat de koning weg is, ziet zij haar kans schoon.

Als ze de kluis kraakt, zal ze pas echt genoeg hebben. Lukt het inspecteur Hoezo om de daders te vinden? En zal hij zélf een echte schat ontdekken? Inspecteur Hoezo weet veel van geschiedenis en duikt in de verhalen van de Bijbel, die hij van de koning krijgt.

Aanmelden

Deze voorstelling is geschikt is voor kinderen van alle leeftijden en volwassenen (ook van alle leeftijden!). In de kerk aan de Rijksstraatweg 95 begint de opvoering om 9.30 uur. Het programma duurt ongeveer een uur. Vooraf aanmelden is verplicht. Dit kan door het sturen van een mail (met vermelding van het aantal personen) naar: aanmelden@opstandingskerkrijsoord.nl.