De winter in met Ridderkerk FM: dit is de nieuwe programmering

RIDDERKERK - De winterprogrammering van Ridderkerk FM brengt nieuwe programma’s. Op zaterdag 25 september is de uitzending van de eerste “Koffie met…”. Ridderkerk FM verzorgt dit programma in samenwerking met Bibliotheek AanZet. Dit programma heeft steeds één gast, die onder het genot van een kopje koffie/tee vertelt over werk of hobby en daarbij vragen van het publiek beantwoordt.

Elke tweede zaterdag van de maand is er live vanuit de bibliotheek “Uitgelezen AanZet”, een gevarieerd programma over actualiteiten in Ridderkerk, schrijver en boeken, kunst, cultuur en muziek.

Oude rot

Maandelijks te beluisteren is ook het programma “Business As Usual. In dit programma met Cora van Vliet zijn de gesprekken met en over Ridderkerkse bedrijven. Om de vier weken is ook het Ridderkerk FM Sportcafé m.u.v. de maand december. In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen zullen er politieke cafés met publiek georganiseerd worden.

Met “Typisch Lammens” is oude rot bij de zender gehaald. Ger Lammens, bekend van onder andere Holland FM maar ook als man van een sterren rubriek in weekblad Privé, maakt elke donderdag koffietijd een stuk gezelliger. In het programma ” Weet je nog ?” is het gezellig praten over toen en nu.

Ton Maas, sinds de zomer op woensdag te beluisteren met zijn programma “Studio Noord”, zal nu elke maandag, woensdag en vrijdag ochtend achter de microfoon zitten.

Voor meer informatie: www.ridderkerkfm.nl/programmas