Urker Mans Formatie zingt voor stichting Tabitha

RIDDERKERK - De Urker Mans Formatie verleent op zaterdag 2 oktober medewerking aan een benefietconcert in de Ridderkerkse Singelkerk. Deze avond wordt georganiseerd door de stichting Tabitha. De opbrengst zal ten goede komen aan de hulpverlening in Roemenië en Oekraïne.

De zangers van de Urker Mans Formatie treden aan in traditionele Urker klederdracht. Onder leiding van dirigent Martin Mans zullen de mannen op deze avond een gevarieerd repertoire ten gehore brengen. Er is voor deze gelegenheid een mix gemaakt van het geestelijk lied, klassieke meesterwerken, spirituals en populaire arrangementen. De muzikale begeleiding wordt verzorgd door organist/pianist Mark Brandwijk.

Kaartverkoop

Het concert begint om 20.00 uur. Vanaf 19.30 uur staan de kerkdeuren aan de Kerksingel voor de bezoekers open. Bij de deur kosten de kaarten € 17,50. Bij reservering online kosten de entreebewijzen € 16. Leden van de ouderenbonden PCOB, KBO en ANBO kunnen voor € 12,50 kaarten reserveren.

Voor kinderen onder de twaalf jaar is de entree gratis.
Bezoekers van deze avond moeten een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatieve testuitslag (>24 uur) kunnen tonen. Er is hier controle op bij de ingang van de kerk.