Livemuziek bij opfleuren van tuin

RIDDERKERK - Het opfleuren van de tuin bij de Spuistraat in Bolnes wordt op woensdag 6 oktober opgeluisterd met een optreden van de Rotterdamse zanger Hans Somers en de Ridderkerkse zangeres Netty Reek.

Dit duo timmert momenteel stevig aan de weg met veel door Somers zelf geschreven stukken. Dit eigen repertoire wordt afgewisseld met bekende Nederlandse meezingers. De muziek zal vanaf 13.00 uur klinken bij de partytent nabij de flat Mercurius. Men is welkom om te komen luisteren, maar mag ook zelf de mouwen uit de handen steken. Voor iedereen is er koffie.

Aan de tuindag in Bolnes wordt meegedaan door Wooncompas, wijkbewoners, De Overburen, Farelcollege en Facet Ridderkerk. Leerlingen van het Farelcollege zullen zelfgemaakte hapjes uitdelen. De middag is van 13.00 tot 17.00 uur.