Cora van Vliet is nr. 1 voor de lijst van Echt voor Ridderkerk

Cora van Vliet nieuwe lijsttrekker van EvR

RIDDERKERK - De Algemene Ledenvergadering van Echt voor Ridderkerk (EvR) plaats heeft Cora van Vliet unaniem gekozen tot lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Dit op voordracht van haar medebestuurders Tissa van de Wege en Quinten Schop, alsmede haar fractiegenoot Jim Kloos.

Cora heeft de afgelopen 2½ jaar als interim voorzitter gefungeerd en in die rol gekozen voor een herpositionering van EvR. “EvR is de lokale partij voor jong én oud, en houdt zich naast politieke zaken in de gemeenteraad, ook bezig met de Ridderkerkse samenleving door maandelijks iets te doen voor onze inwoners. Niet alleen woorden, maar ook daden!” is haar visie.

Reanimatietrainingen

Zo heeft EvR de afgelopen 2,5 jaar gratis reanimatietrainingen verzorgd om Ridderkerk een zogenaamde 6-minuten zone te maken, waar burgerhulpverleners snel kunnen handelen bij hartfalen. Maandelijks worden er schoonmaakacties gehouden in wijken van Ridderkerk. Ook worden er regelmatig muzikale optredens verzorgd in onze lokale zorgcentra.

Komende zaterdag bijvoorbeeld, wordt er weer opgetreden in het Jasmijnhuis. In november staat er weer een actie voor de minima op stapel: “Ook de komende maanden gaat EvR door met iets te betekenen voor de Ridderkerkse samenleving. Niet alleen in de raad, maar ook daar buiten!”