Binnenkort Giant Store Ridderkerk met v.l.n.r. Teun, Hans, Dirk en Lars

Giant Store Klootwijk wordt Giant Store Ridderkerk

RIDDERKERK - Op 1 januari 2022 nemen Jan Bosman en Marius Mudde, van De fietsen van Ambacht en De fietsen van Capelle, Giant Store Klootwijk in Ridderkerk Bolnes over van Hans Hoogstad: “Strategisch gezien is deze locatie uitstekend, want deze ligt tussen onze andere winkels in. We willen deze derde vestiging uitbouwen tot een winkel waar de klant nog meer centraal staat.”

Dirk van Hartingsveldt zal deel gaan uitmaken van het team van Giant Store Ridderkerk. Hij komt uit Hendrik-Ido-Ambacht en heeft naast zijn opleiding tot accountmanager al vier jaar ervaring opgedaan binnen ons team bij De fietsen van Ambacht. Het afgelopen jaar heeft Dirk de planningen gestructureerd met een efficiënt computersysteem, waardoor de wachttijden soms wel van drie weken naar drie dagen gingen. Hij zal dit systeem ook gaan toepassen in Ridderkerk. De vaste klanten van Giant Store Klootwijk blijven dezelfde gezichten zien. Hans gaat het iets rustiger aan doen en zal Dirk inwerken, zodat hij in de toekomst zijn taken kan overnemen. Teun en Lars krijgen een nieuwe werkplaats die voorzien is van de nieuwste technieken om alle A-merken te kunnen blijven repareren.
Het assortiment van Giant Store Ridderkerk blijft vooralsnog bestaan uit Giant, waarmee een compleet scala aan fietsen (van e-bike tot mountainbike en alles wat daartussen zit) wort geboden. Er komt wel een merk voor kinderfietsen bij, want dit ontbreekt nu nog. Voor alle andere fietsenmerken is men welkom in de showrooms in Hendrik-Ido-Ambacht en Capelle aan den IJssel. Giant Store Ridderkerk bevindt zich op het Dijkje 87-89 in Bolnes. De openingstijden zijn vanaf januari: dinsdag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur en zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur. Voor meer informatie: www.defietsenvan.nl.