VVD-lijsttrekker Edward Piena

Politiek Café met VVD-kandidaten

RIDDERKERK - Op zaterdag 22 januari wordt de tweede aflevering uitgezonden van het wekelijkse Politiek Café in Verkiezingstijd bij Radio Ridderkerk. Dit als opmaak naar de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 16 maart.

Presentator Eric Harreman gaat komende zaterdag 22 januari in gesprek met Edward Piena en Linda Klaver van de Ridderkerkse afdeling van de VVD. Edward Piena is lijsttrekker en huidige raadslid voor de partij in de gemeenteraad. Linda Klaver is de nummer twee van de kieslijst. Het verkiezingsprogramma is inmiddels bekend. ,,Het is een goed doordacht, breed programma, waarin we onze plannen voor alle belangrijke zaken voor Ridderkerkers behandelen. Het zijn thema’s die onze inwoners echt raken. De VVD Ridderkerk gaat, zoals mensen dat al jaren van ons gewend zijn, moeilijke onderwerpen niet uit de weg. Zeker in deze lastige tijden is het belangrijk voor inwoners en ondernemers om te weten dat er voor hun belangen wordt opgekomen‘’ beschouwt Edward Piena het programma van de VVD.
De uitzendingen van Politiek Café in Verkiezingstijd vinden plaats in de studio van RTV Ridderkerk op zaterdagen tussen 12.00 en 13.00 uur. Het ter plaatse bijwonen van de uitzendingen als gast is helaas niet mogelijk.