Bij het Snuffelpand kan men een paar extra helpende handen goed gebruiken

Snuffelpand is op zoek naar vrijwilligers (m/v)

RIDDERKERK - Het Snuffelpand in Ridderkerk is dringend op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor zowel de winkel aan het Dillenburgplein in Slikkerveer als de meubelshowroom aan de P.C. Hooftstraat t.o. de Dierenkliniek.

De winkel aan het Dillenburgplein is elke woensdag en elke zaterdag van 11.00-15.00 uur geopend, voor zowel de verkoop als het brengen van nog bruikbare spullen. Momenteel werkt men er met een groep enthousiaste vrijwilligers, maar graag verwelkomt de groep nog een aantal nieuwe collega’s. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het sorteren en prijzen van ingebrachte artikelen, evenals het helpen van de klanten. Ook buiten de verkoopdagen zijn we regelmatig in de winkel te vinden om alles op orde te maken voor een volgende verkoopdag. Elke vrijwilliger wordt, in overleg, gemiddeld 1x per week ingeroosterd.

Samen voor goede doelen
De meubelshowroom is iedere woensdag én elke eerste zaterdag van de maand open van 10.00-15.00 uur. Hier worden mannen gezocht, die meubels kunnen ophalen en daarna een plekje geven in de showroom. Ook het adviseren van klanten is belangrijk. Verder is er behoefte aan collega’s die handig zijn, dus meubels kunnen monteren en spullen repareren, liefst ook met verstand van elektra/audio. Het is uiteraard mogelijk om een voorkeur voor bepaalde werkzaamheden uit te spreken. De mannen en vrouwen achter het Snuffelpand werken samen in een gezellige sfeer. Ook geeft het de vrijwilligers voldoening om zich in te zetten voor een goed doel. Het Snuffelpand steunt met de opbrengst uit de verkoop iedere maand een zorgvuldig uitgezocht project, zowel in binnen- als buitenland.
Voor meer informatie kan men contact opnemen met Willemien Luteijn: 06-5799 1077.