Leren hardlopen met kundige trainers

Hardlopen in 10 weken

RIDDERKERK - Op zaterdag 5 februari starten Trimclub Antilope met een nieuwe 10-weekse hardloopcursus, waarmee beginnende of licht gevorderde hardlopers gaan trainen naar een specifiek doel. Afhankelijk van de animo worden 1 of 2 loopgroepjes gevormd en zullen de ervaren hardlooptrainers de deelnemers begeleiden naar hun persoonlijke hardloopdoel: bijvoorbeeld het kunnen hardlopen van 5 of 10 kilometer.

De trainingen zijn 2 á 3 keer per week vanaf het terrein honkbalvereniging De Rowdies aan de Oosterparkweg in Ridderkerk. Aan het einde van de 10 weken wordt de cursus feestelijk afgesloten met een gezamenlijk loopje, afgestemd op ieders doel!
Het inschrijfgeld voor de hardloopcursus bedraagt 20 euro per persoon. Wie daarna besluit om lid te blijven mag tot en met september gratis blijven meetrainen.

Hardloopgroepjes
De hardlooptraining is een aanrader voor iedereen tussen de 16 en 70 jaar die in goede gezondheid is en gemotiveerd is om te starten met hardlopen, of om zijn of haar hardloopprestaties te verbeteren. Mocht je al wat meer loopervaring hebben (dat wil zeggen, je kunt minimaal 45 minuten achter elkaar op een rustig tempo blijven hardlopen), dan kun je natuurlijk ook aansluiten bij een vaste loopgroep van Antilope. Bij de trimclub trainen hardlopers uit Ridderkerk en omstreken drie per week op verschillende niveaus onder begeleiding van ervaren trainers. Daarnaast is er op de maandagavond en zaterdagochtend een groep wandelaars actief bij de vereniging.
Dus, wil je beginnen met hardlopen of wil je juist trainen voor een specifiek doel? Vind je samen lopen gezelliger dan alleen? Ben je op zoek naar die stok achter de deur?
 Meld je dan nu aan! Inschrijven kan door een mail te sturen naar antilope.tc@gmail.com of door het contactformulier in te vullen op onze website https://antilope-tc.nl.